talaforoshan.com

مقاله های تخصصی و عمومی طلا و جواهر

talaforoshan.com

مقاله های تخصصی و عمومی طلا و جواهر

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
۲۶ ارديبهشت۱۵:۰۳

قیمت طلا در بازارهای جهانی امروز شاهد کاهش ۴٫۷ دلاری بود و به مبلغ ۱۳۱۰ دلار در هر اونس معامله شد.

به گزارش طلافروشان قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۴٫۷ دلار کاهش به قیمت ۱۳۱۰ دلار و ۲۰ سنت معامله شد. قیمت طلا امروز با مبلغ ۱۳۰۹٫۹ دلار در حالت کمینه و با قیمت ۱۳۱۳٫۱۰ دلار در حالت بیشینه معامله شد. بررسی‌های کارشناسان نشان می‌دهد که قیمت طلا در یک ماه گذشته شاهد کاهش ۱۴٫۸ دلاری بوده است اما از سال گذشته تاکنون در مجموع ۵۴٫۱۰ دلار افزایش را تجربه کرده است.

در بین سایر فلزات گرانبها نیز نقره با قیمت ۱۶٫۲۳ دلار در هر اونس معامله شد که این قیمت ۷ سنت کاهش را نشان می‌دهد. فلزات پلاتینیوم و پالادیوم هم به ترتیب با کاهش های ۳ و ۸ دلاری روبرو شده اند.

به گزارش رویترز، همه کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی در انتظار اظهار نظر نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا هستند تا بتوانند درباره نرخ بهره اطلاعاتی به دست بیاورند.  لازم به ذکر است که طی دو روز آینده این نهاد مالی آمریکایی جلسه ای را برگزار خواهد کرد که در آن پس از بررسی وضعیت اقتصاد آمریکا درباره کاهش یا افزایش نرخ بهره تصمیم خواهد گرفت. پرواضح است که در صورت افزایش نرخ بهره، قیمت طلا با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد. اگر فدرال رزرو آمریکا نظر مثبتی درباره افزایش نرخ بهره ندارد اما تحلیلگران با توجه به آمار ها اعتقاد دارند که نتیجه این نشست به افزایش نرخ بهره منجر خواهد شد. این تحلیل در حالی شکل گرفته که آمریکا معافیت تعرفه گمرکی را برای کشورهای اروپایی، مکزیک و کانادا برای یک ماه دیگر تمدید کرده است.

محمد حسین منیری | ۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۰۳

قیمت طلا

نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا

کاهش قیمت طلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی