talaforoshan.com

مقاله های تخصصی و عمومی طلا و جواهر

talaforoshan.com

مقاله های تخصصی و عمومی طلا و جواهر

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
۲۵ ارديبهشت۱۰:۰۸

معاملات امروز بازارهای جهانی طلا کاهش ۰٫۱  درصدی برای آن را به ثبت رساند و قیمت ۱۳۲۵ دلار و ۸۱ سنت را برای هر اونس طلا به ارمغان آورد.

به گزارش طلا فروشان و به نقل از کیتکو، طبق نظرسنجی از تحلیلگران و کارشناسان موسسات سرمایه گذاری وال استریت و فونیکس فیوچرز، افت قیمت طلا بسیار محتمل می باشد و با توجه به  انتشار خبر هایی مبنی بر کاهش تنش های سیاسی از شبه جزیره کره، قیمت جهانی هر اونس طلا به زودی به کمتر از ۱۳۰۹ دلار خواهد رسید.

کوین گرادی رئیس موسسه فونیکس فیوچرز بیان داشته که اخبار مثبت منتشر شده از شبه جزیره کره میتواند به افت قیمت جهانی طلا منجر شود و از طرفی افزایش ارزش دلار و همچنین افزایش نرخ بهره در آمریکا نیز عوامل دیگری برای افت قیمت طلا خواهد بود.  وی همچنین معتقد است که روند روبه رشد اقتصاد آمریکا باعث خواهد شد که قیمت طلا در کوتاه مدت تا ۱۳۱۰ دلار کاهش پیدا کند و اگر این سطح حمایتی شکسته شود قیمت اونس طلا حتی تا ۱۳۰۰ و و پس از آن ۱۲۸۰ دلار نیز خواهد رسید.

رویترز نیز در مقاله خود بیان داشته که تقویت ارزش دلار و همچنین افزایش بازدهی اوراق قرضه از یک طرف و فروکش کردن تنش‌های ژئوپلیتیک از طرف دیگر باعث کاهش جذابیت سرمایه‌گذاری در بازارهای طلا شده است.

در مورد کاهش تنش های ژئوپلیتیک باید گفت که در روزهای اخیر وزیر خزانه داری آمریکا در خصوص شرایط تجارت با چین رویکرد خوشبینانه نشان داده است. کره شمالی نیز سیاست های تند خود را تعدیل کرده و آزمایش های هسته ای خود را به صورت موقت تعلیق کرده است. همچنین واشنگتن تحریم‌های شدید خود علیه شرکت‌های روسی را نیز تمدید کرده است.

گروهی از کارشناسان دیگر نیز با توجه به توضیحات بالا در مورد روند مثبت اقتصادی آمریکا، اعتقاد دارند که این سیر کوتاه مدت خواهد بود و قیمت اونس طلا در بازه بلند مدت سوددهی خود را خواهد داشت هرچند که نواسانات هفته های اخیر روند کاهشی را برای این فلز گرانبها به بار آورده است.

محمد حسین منیری | ۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۰۸

اونس طلا

دلار

طلا

قیمت طلا

نظرات  (۱)

سلام به دنبال یک نویسنده خوش ذوق برای وبسایت می گردیم با حقوق ماهیانه 4.5 میلیون در ماه
دوستانی که در عرصه وب فعالیت دارند و این حرفه را در خود می بینند
میتوانند نمونه کار های خود را تا تاریخ25 اردیبهشت ساعت22:30 دیقه برای ما ارسال کنید در صورت تایید ما با شما تماس ی گیریم
ایمیل تیم اینده سازان فردا :y11111111o@yahoo.com
شرایط پذیرش شما :
1- تابع جمهوری اسلامی ایران
2- حداقل سن 18
اشایی نیمه متوسط به ورد و نوشتن پژوهش
و...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی