talaforoshan.com

مقاله های تخصصی و عمومی طلا و جواهر

talaforoshan.com

مقاله های تخصصی و عمومی طلا و جواهر

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
۲۴ ارديبهشت۱۰:۵۰

سرمایه‌گذاران و بازیگران بازار طلا نگران نوسانات کوتاه مدت قیمت آن نباشند و برای سرمایه گذاری روی این فلز گران‌بها بازه بلند مدت را در نظر بگیرند.

به گزارش طلا فروشان به نقل از کیتکو نیوز، با توجه به افزایش ارزش دلار آمریکا در هفته های اخیر که سبب شده قیمت طلا در روزهای گذشته همراه با کاهش سپری  شود، کارشناس ارشد موسسه “استیت استریت گلوبال ادوایزر” بیان کرده که آینده سرمایه گذاری بر روی بازار طلا روشن و قابل توجه خواهد بود.

وی همچنین عرضه داشته که سرمایه‌گذاران و بازیگران بازار طلا نگران نوسانات کوتاه مدت قیمت طلا نباشند و برای سرمایه گذاری روی این فلز گران‌بها بازه بلند مدت را در نظر بگیرند.

شایان ذکر است طی ۱۸ ماه گذشته ارزش دلار آمریکا با سیر نزولی روبرو  بوده و از جذابیت آن برای سرمایه گذاری کاسته شده است. در همین مدت قیمت های جهانی در بازار طلا از اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی تا هم اکنون سیر صعودی داشته است و از ابتدای امسال نیز تاکنون صندوق اس پی دی آر ذخایر طلای خود را به میزان ۳۳ تن افزایش داده است. این در شرایطی است که بهره اوراق قرضه خزانه داری آمریکا برای نخستین بار به بیش از ۳ درصد رسیده است.

“استنلی میلینگ” معتقد است که بازار طلا نه تنها از کاهش ارزش دلار بلکه از کاهش ارزش سهام و اوراق قرضه نیز می تواند نفع ببرد و این مسئله باعث جذابیت بیش از پیش طلا برای سرمایه‌گذاران می‌شود. البته آنها باید توجه داشته باشند که سرمایه گذاری آنها در بلند مدت جواب خواهد داد و به نوسانات کوتاه مدت اخیر توجه نداشته باشند.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی معتقد است که به دلیل عدم پایداری  در رشد درآمد و همچنین سود شرکت های بزرگ آمریکایی تقاضا و قیمت در باند مدت به نفع بازار طلا خواهد شد.

محمد حسین منیری | ۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۵۰

بازار طلا

دلار

سرمایه گذاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی