talaforoshan.com

مقاله های تخصصی و عمومی طلا و جواهر

talaforoshan.com

مقاله های تخصصی و عمومی طلا و جواهر

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
۱۸ ارديبهشت۱۶:۰۰

به نقل از ابراهیم محمدعلی رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران حباب سکه در حال حاضر حدود ۱۰۰ هزار تومان است و قیمت سکه در شرایط واقعی خود قرار ندارد.

وی همچنین بیان کرده که به دلیل وجود نوسان قیمت سکه و ارز است که بانک مرکزی دستور توقف پیش فروش سکه در مورد های یک و سه ماهه را نیز صادر کرده است. همانطور که میدانید هفته گذشته بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طبق دستورالعملی به بانک های عامل پیش فروش سکه اعلام نموده بود که پیش فروش سکه در موعد یک ماه را متوقف کنند. البته در همان زمان نیز خبرهای غیر رسمی مبنی بر توقف پیش فروش سکه در موعد سه ماه نیز به گوش می رسید. این خبر در آن موقع اجرا نشد اما دیروز (یکشنبه) بانک مرکزی دستور توقف ثبت نام برای پیش فروش سکه در سررسید سه ماهه را نیز صادر کرد.

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت واقعی سکه در شرایط کنونی حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است که نسبت به قیمت روز بازار حدود ۱۰۰ هزار تومان اختلاف قیمت دارد که از آن به  عنوان حباب سکه یاد می‌شود.

به گزارش طلا فروشان کارشناس صنف طلا و جواهر معتقد هستند که قیمت طلا و سکه بعد از پایان یافتن نوسانات نرخ ارز و ثبات بازار در ماه‌های آتی، روند کاهشی را در پیش خواهد گرفت و حباب سکه نیز از بین خواهد رفت. لازم به ذکر است که در تاریخ تنظیم سند مذکور ( سوم اردیبهشت ) هر قطعه سکه طرح جدید یک میلیون و ۸۰۶ هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

محمد حسین منیری | ۱۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۰۰

ارز

حباب سکه

دلار

سکه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی