talaforoshan.com

مقاله های تخصصی و عمومی طلا و جواهر

talaforoshan.com

مقاله های تخصصی و عمومی طلا و جواهر

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
۱۱ ارديبهشت۱۰:۴۳

بر اساس تحلیل کارشناسان موسسه سرمایه گذاری مک کواری، قیمت فلزات گرانبها در سه سال آینده بیشترین پتانسیل را برای افزایش قیمت در بازار جهانی دارا می باشد.

به گزارش طلافروشان به نقل از کیتکو نیوز، از پیش بینی تحلیلگران شرکت سرمایه گزاری مک کواری این گونه بر می آید که در سه سال آینده بهترین و سوده ده ترین مکان برای سرمایه گذاری در بین کالاها، فلزات گرانبها می باشد.

همچنین بر اساس نظر کارشناسان این موسسه، افزایش فشارهای تورمی و همچنین سیر نزولی ارزش دلار بدلیل مشکلات اقتصادی دولت آمریکا قیمت طلا را تا سال ۲۰۲۰ با روند سعودی بیشتری روبرو خواهد کرد و همین مساله باعث ترغیب سرمایه گذاران برای خرید طلا می شود.

پیش بینی کارشناسان مک کواری حاکی از آن است که میانگین قیمت هر اونس طلا در سال جاری رقم ۱۳۵۶ دلار را ثبت خواهد کرد و این رقم برای سال پیش رو به ۱۳۷۸ دلار خواهد رسید. همچنین این کارشناسان بر این باورند که قیمت هر اونس طلا برای سال ۲۰۲۰ نیز به رقمی حدود ۱۴۰۰ دلار دست پیدا خواهد کرد.

البته شایان ذکر است که امکان رسیدن قیمت هر اونس طلا به ۱۴۰۰ دلار تا سال ۲۰۱۸ بدلیل سیر نزولی قیمت دلار نیز وجود دارد و این امر در صورت کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی ارزش دلار ممکن است که قیمت جهانی هر اونس طلا در بازار های بین المللی را به کانال ۱۵۰۰ دلاری نیز وارد کند.

گزارشات این موسسه برای نقره میانگین قیمتی ۱۸٫۲۵ دلار در سال جاری و ۲۰٫۶۳ دلار را برای سال آینده میلادی در هر اونس در نظر گرفته است.

محمد حسین منیری | ۱۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۴۳

طلا

قیمت طلا

پیش بینی قیمت طلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی