talaforoshan.com

مقاله های تخصصی و عمومی طلا و جواهر

talaforoshan.com

مقاله های تخصصی و عمومی طلا و جواهر

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
۰۲ خرداد۱۴:۰۶

حلقه یکی از زیباترین یادگارهای زندگیتان خواهد بود پس در انتخاب آن بسیار دقت کنید. البته این به این معنا نیست که وسواس به خرج دهید. طلافروشان پیشنهاد میکند که قبل از خرید حلقه نامزدی مقاله زیر را بخوانبد.

اولین مردمی که حلقه به دست کرده اند مصریان بودند. در نوشته های هیروگللیف که نوشته های تصویری مصریان است حلقه نماد ابدیت است. و به نوعی رمز پایداری زندگی زناشویی است.

حلقه سال های سال با شما خواهد بود و در انگشتی خواهد بود که به نقل از افسانه مستقیم با قلب شما ارتباط خواهد داشت.

حلقه با نگین ریز یا درشت

اولین مسئله در انتخاب حلقه این است که هر گرانی زیبا نیست به دنبال گرانی نباشید شاید یک حلقه زیبای تک نگین بسیار جذاب تر یک حلقه با نگین های زیاد است. البته این مسئله کاملا سلیقه ای است اما چیزی که روشن است اینکه حلقه های ساده هیچ وقت قدیمی نمی شود. حلقه که سال های سال با شماست پس مدلی خرید کنید که گذر زمان آن را از مد نندازد.

حلقه های ساده نیز بیشتر بصورت جفت و ست عروس داماد تولید می شود پس اگر قصد خرید حلقه ست دارید باز هم حلقه ساده را به شما پیشنهاد میکنیم.

حلقه های ساده

حلقه های ساده حلقه است بدون هیچ نگین یا تک نگین که به صورت دلخواه روی آن سوار می شود.

حلقه ها معمولا به دو صورت توپر و تو خالی تولیید می شود.

وزن های حلقه های توپر می تواند از ۳٫۵ گرم تا نهایتا ۱۵ گرم است . این حلقه ها  فرو یا شکسته نمی شود و باید فقط ازآن خسته شوید تا آن را تعویض کنید.

اما اگر دنبال حلقه های ارزان تر هستید حلقه تو خالی برای شما بسیار مناسب است. اما اگر حلقه توخالی انتخاب کردید در استفاده از آن دقت بیشتری به خرج دهید.

نگین های روی حلقه

رایج ترین سنگ حلقه برلیان است که به صورت های مختلفی تراش خورده است. اما هیچ اجباری نیست که فقط برلیان انتخاب کنید شما می توانید از سنگ های یاقوت، زمرد  و حتی فیروزه نیز استفاده کنید. ( زمرد سنگ بسیار شکننده ای است ترجیحا از این سنگ استفاده نکنید)

حتی می توانید از سنگ های اتمی و یا سنگ زبرجد که هزینه بسیار کمتری دارند استفاده کنید که با سنگ های قیمتی تفاوت بسیار چندانی در ظاهر ندارند.

حلقه برای مردان

معمولا برای آقایان حلقه های پلاتین یا انگشتر هایی مانند عقیق یا فیروز خریداری می شود.

اما معمولا آقایان حلقه های خود را به خاطر شغل پر خطر، فراموشی، دوست نداشتن زیورآلات و یا حتی از سر بی لطفی دست نمی کنند.

سعی کنید برای آقایان حلقه های زرق برق دار نخرید که کمتر مردی از این نوع حلقه خوشش می آید.

بسیار مواظب باشید که حلقه طلا سفید را به جای پلاتین به شما ندهند زیرا قیمت پلاتین کمی بیشتر از طلا سفید است. البته ممکن است رنگ اصلی طلا زرد باشد و فقط آب طلای سفید باشد.

حلقه ها را خاطره ساز کنید

می توانید تاریخ عروسی، اسم عروس و داماد را روی حلقه یا پشت آن هک کنید.

به تازگی نوسان صدای بله عروس  و داماد را ضبط میکنند و روی حلقه حکاکی می کنند.


در زمان های قدیم به جای حلقه فلزی حلقه گل به یکدگیر هدیه می دادند، ریسک کنید و سنت فلزی امروز را بشکنید و حلقه های ترکیبی فلزی با گل های طبیعی را هدیه دهید.
محمد حسین منیری | ۰۲ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۶

حلقه

حلقه نامزدی

خرید حلقه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی